سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 عشق یعنی؟؟؟؟ - منتظران دل خفته

عشق یعنی؟؟؟؟

شنبه 87 آذر 2 ساعت 6:2 عصر

امام صادق علیه السلام فرمود: هر بنده اى که به سوى چیزى که خداى عزوجل دوست مى دارد روى بیاورد خداوند نیز به سوى چیزى که او دوست مى دارد روى مى آورد و کسى که چنگ زند خداوند او را حفظ مى کند و کسى که خداوند به سوى او روى آورد و او را نگاهدارى کند باکى ندارد اگر آسمان بر زمین افتاد یا بلاى سختى بر اهل زمین فرود آید و همگى را در برگیرد چنین کسى به سبب پرهیزگارى اش در حزب خدا جاى دارد و از هر بلایى در امان است ، آیا خداوند نمى گوید: (همانا پرهیزگاران در مقام امن الهى جاى دارند)

صلوات جهت پاک شدن از تمام گناهان و ابن با بویه از ابو حمزه روایت کرده است که از امام جعفر صادق ( ع ) پرسیدم که چگونه صلوات فرستم بر ( محمد و آل محمد ) ؟ فرمود : که می گویید صلوات الله و صلوات ملائکته و انبیائه و رسله و جمیع خلقه علی محمد و آل محمد و السلام علیه و علیهم و رحمته الله و برکاته عرض کردم چه خواهد بود ثواب آن ؟ فرمودند : به خدا قسم از گناهان بیرون می آید ، مانند روزی که از مادر متولد شده است

عشق یعنى اشک توبه درقنوت خواندنش با نام غفارالذنوب عشق یعنى چشمها هم در رکوع شرمگین ازنام ستارالعیوب عشق یعنى سرسجود و دل سجود ذکر یارب یارب ازعمق وجود...

قرآن ! من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته ام که هر وقت در کوچه مان آوازت بلند میشود همه از هم میپرسند " چه کس مرده است؟ " چه غفلت بزرگی که می پنداریم خدا ترا برای مردگان ما نازل کرده است .

خدایا!مرا به سوی تو وسیله ای جز رشته های رأفت تو نیست و سببی جز عرفان رحمت تو، نه. خدایا!مرا به سوی تو کدامین راه است جز کوچه باغ های مهر تو؟


نوشته شده توسط : سادات

نظرات دیگران [ نظر]